Persbericht: Strict stelt Erik van Ommeren aan als Partner en Strategy Lead

Met ingang van 1 april vervult Erik van Ommeren een cruciale rol bij het versterken van de strategische visie van Strict en haar klanten. Met meer dan twintig jaar ervaring in zowel de IT- als adviessector, brengt Erik een schat aan kennis en expertise mee op het gebied van innovatie, strategieontwikkeling en klantadvies. Met zijn uitgebreide ervaring kan hij klanten effectief adviseren over de uitdagingen in een snel veranderend technologisch landschap.

Erik van Ommeren bericht

Strategische innovatie

Voorafgaand aan zijn toetreding tot Strict heeft Erik vele jaren ervaring opgedaan in diverse leidinggevende functies binnen gerenommeerde bedrijven. Zo was hij Director of Innovation & Portfolio bij Levi9, Director of Innovation bij Capgemini San Francisco en Senior Director Analyst bij Gartner. In deze laatste functie heeft hij bijgedragen aan de ontwikkeling van het Gartner Innovation Framework en was hij keynote spreker op verschillende summits en symposia. Zijn uitgebreide carrièrepad omvatte onder andere het leiden van innovatieteams, het ontwikkelen van strategische frameworks en het adviseren van bedrijven over strategische vernieuwing. Erik heeft een bewezen staat van dienst in het analyseren van complexe situaties en het vertalen van technische inzichten naar praktische adviezen.

Erik over zijn aanstelling: “De bedrijfscultuur van Strict is mensgericht, met een focus op transparantie, eerlijkheid en respect; waarden die nauw aansluiten bij mijn eigen overtuigingen. Het is een bedrijf dat niet schroomt om een resultaatverplichting aan te gaan en actief streeft naar het behalen van meetbare resultaten voor klanten. In een tijd waarin de vraag van de markt continu verandert en technologische ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen, kijk ik ernaar uit om samen met het team die strategie en aanpak te ontwikkelen die perfect aansluiten bij de unieke behoeften van elke individuele klant.”

Jan Hein Bastiaenen, CEO en oprichter van Strict: “Met de komst van Erik voegen we een bron van kennis en ervaring toe aan onze organisatie. Zijn bewezen leiderschap op het gebied van strategische innovatie zal een waardevolle bijdrage leveren aan de verdere groei en ontwikkeling van Strict. Zijn expertise en inzichten zullen niet alleen helpen bij het behalen van onze strategische doelstellingen en het versterken van onze marktpositie, maar ook bijdragen aan het realiseren van de doelen en ambities van onze klanten.”

Ontvang updates via mail

Recent Blogs