Blog

Klantverhaal: Meldkamer voor hulpdiensten

Strict is al jaren het brein achter 112 en de achterliggende meldkamers. Strict denkt mee hoe deze instanties altijd bereikbaar zijn om levens te redden en implementeert platformen en systemen om de modernste technologieën te gebruiken om hulpinstanties nog beter te informeren en ervoor te zorgen dat ze snel ter plaatse zijn.

Strict werkt veel in mission critical omgevingen en zorgt dat meldkamers hun levensreddende werk kunnen doen en dat persoonsgevoelige informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Strict draagt bij aan een optimale inzet van hulpdiensten in Nederland. Meldkamer Limburg is hier een uitstekend voorbeeld van.

Meldkamer Limburg is één van de mission critical omgevingen waar Strict bijdraagt aan optimale bereikbaarheid en beveiliging van privacygevoelige gegevens. Kijk hoe Strict hulpdiensten helpt veiligheid te waarborgen en levens te redden.

 

Ontvang updates via mail

Recent Blogs

Ondernemen in een veranderlijke wereld: 3 lessen uit de praktijk
Vrouw en man praten met elkaar op kantoor

Ondernemen in een veranderlijke wereld: 3 lessen uit de praktijk

vr 21 nov 2025 3 min read
Hoe bouw je als organisatie een business case voor weerbaarheid?
Collega's identificeren kritieke componenten van de organisatie

Hoe bouw je als organisatie een business case voor weerbaarheid?

di 18 nov 2025 4 min read
Eén op de vijf organisaties deelt IT-risico's niet met medewerkers
Voorbereiding op digitale uitval

Eén op de vijf organisaties deelt IT-risico's niet met medewerkers

do 13 nov 2025 3 min read